Senin sorunun daha önce başıma gelmişti.. Sanırım msn versiyonu ya da media player versiyonu eski olduğu için olabilir. Ama senin sorunun halletmek kolay. Msn için eklentiler var onları yükleyince bu sorun ortadan kalkıyor..
Hımm...
Teşekkür ederim, inşallah sen de halledersin sorununu