• 25-01-2010, 17:23:08
    #1
    Arkadaşlar msn' imde bir sorun var birisine yazarken imleç bir anda duruyor ben yazmaya devam ediyoorum 30 sn sonra kendiliğinden yazı geliyor tabi bu arada karşı tarafın yazdıklarıda gelmiyor onlarda bir anda geliyor sizce nedeni ne olabilir.
  • 25-01-2010, 17:26:01
    #2
    Komple kaldırıp yeniden msn kurun hocam en temizi.
  • 25-01-2010, 20:50:09
    #3
    sam3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komple kaldırıp yeniden msn kurun hocam en temizi.
    Daha dün format attım pc' ye ondan öncede böyleydi yine aynı yani onun fayda edeceğini zannetmiyoum.
  • 25-01-2010, 23:20:00
    #4
    Hasan Abi msn 8.5 kur Birde kurunca Yeni Sürüm yükselt hattasını istemiyorsan sağ tık özellikler uyumlulk win.200 mod. seç 8.5 ile dene