Konu
Msn Sorunu [Yardım]
25-01-2010, 17:23:08
#1
dextroit
Arkadaşlar msn' imde bir sorun var birisine yazarken imleç bir anda duruyor ben yazmaya devam ediyoorum 30 sn sonra kendiliğinden yazı geliyor tabi bu arada karşı tarafın yazdıklarıda gelmiyor onlarda bir anda geliyor sizce nedeni ne olabilir.