Konu
Msn Sorunu [Yardım]
25-01-2010, 23:20:00
#4
_SecreT_
Hasan Abi msn 8.5 kur Birde kurunca Yeni Sürüm yükselt hattasını istemiyorsan sağ tık özellikler uyumlulk win.200 mod. seç 8.5 ile dene