• 25-12-2009, 19:19:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Bilgisayarıma windows7 kurdum. Messenger yüklediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum. Bilen arkadaşlar yardım ederse sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

  • 29-12-2009, 00:30:33
    #2
    yardım etcek yokmu acaba arkadaşlar.
  • 29-12-2009, 01:31:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çözüm forumda verilmiş.

    https://www.r10.net/msn-messenger-mir...si-cozumu.html
  • 30-12-2009, 02:00:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ayni sorun bendede var