Wndows7 msn hatası
3
●426
- 25-12-2009, 19:19:52Merhaba arkadaşlar. Bilgisayarıma windows7 kurdum. Messenger yüklediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum. Bilen arkadaşlar yardım ederse sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
- 29-12-2009, 01:31:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.