Konu
Wndows7 msn hatası
29-12-2009, 01:31:48
#3
annudora
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çözüm forumda verilmiş.
https://www.r10.net/msn-messenger-mir...si-cozumu.html