Konu
Wndows7 msn hatası
25-12-2009, 19:19:52
#1
BlackBerry
Merhaba arkadaşlar. Bilgisayarıma windows7 kurdum. Messenger yüklediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum. Bilen arkadaşlar yardım ederse sevinirim. Şimdiden teşekkürler.