• 25-10-2009, 14:48:18
    #1
    Merhaba,

    Arkadaşlar sabahdan beri msn açma ile uğraşıyorum açılmadı, bende windows live 2009 kurayım belki açılır diye baktım kurdum açıldı, fakat ben onu kullanmak istemiyorum, zapmessenger ile kaldırdım. Tekrar 8.5 yükledim şuan tam 13 dakikadır oturum açılıyor yazısı yazıyor fakat açılmıyor..

    bir öneriniz var mı? illaki bu sorunla karşılasan vardır nasıl ettiler, uzun zamandır böyle bişi yoktu, bugun çıktı..
  • 25-10-2009, 15:21:28
    #2
    sorun hala devam etmektedir, bir çok patch - dosya indirdim hala aynı wlm 9.0 kullanmak zorundamıyız
  • 25-10-2009, 15:23:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aynen benimde acılmıyor 8.5
  • 25-10-2009, 15:24:47
    #4
    tikicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen benimde acılmıyor 8.5
    windows demekki herkese yapmış bir kaç kişiye sordum herkes 8.5 açılmıyor diyor. Biz şimdi 9.0 ı kullanmak zorundamıyız
  • 25-10-2009, 15:32:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows demekki herkese yapmış bir kaç kişiye sordum herkes 8.5 açılmıyor diyor. Biz şimdi 9.0 ı kullanmak zorundamıyız
    şimdi acabildim. pc resetleyince acıldı. c.dısıyken yazanlar oldumu genelde bu sorunu yaşıyorum ben
  • 25-10-2009, 16:38:26
    #6
    tikicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi acabildim. pc resetleyince acıldı. c.dısıyken yazanlar oldumu genelde bu sorunu yaşıyorum ben
    bende sorun hala devam etmekde..
  • 25-10-2009, 17:00:37
    #7
    Benim masaüstü bilgisayarda da bu sorun var çözümü varsa çok iyi olur , konunun takibindeyim.
  • 25-10-2009, 17:31:27
    #8
    Bilgisayarınızın saatını tekrar ayarlamayı dener misiniz bazen bu işlem sonunda düzelebiliyor.
  • 25-10-2009, 17:33:14
    #9
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim masaüstü bilgisayarda da bu sorun var çözümü varsa çok iyi olur , konunun takibindeyim.
    hala sorun devam ediyor bende, wlm 9.0 kullanmak istemıyorum