Konu
Messenger Sorunu
25-10-2009, 15:24:47
#4
Erzurum
tikicik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aynen benimde acılmıyor 8.5
windows demekki herkese yapmış bir kaç kişiye sordum herkes 8.5 açılmıyor diyor. Biz şimdi 9.0 ı kullanmak zorundamıyız