tikicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen benimde acılmıyor 8.5
windows demekki herkese yapmış bir kaç kişiye sordum herkes 8.5 açılmıyor diyor. Biz şimdi 9.0 ı kullanmak zorundamıyız