Konu
Messenger Sorunu
25-10-2009, 15:32:02
#5
tikicik
Üyeliği durduruldu
y4sin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
windows demekki herkese yapmış bir kaç kişiye sordum herkes 8.5 açılmıyor diyor. Biz şimdi 9.0 ı kullanmak zorundamıyız
şimdi acabildim. pc resetleyince acıldı. c.dısıyken yazanlar oldumu genelde bu sorunu yaşıyorum ben