y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
windows demekki herkese yapmış bir kaç kişiye sordum herkes 8.5 açılmıyor diyor. Biz şimdi 9.0 ı kullanmak zorundamıyız
şimdi acabildim. pc resetleyince acıldı. c.dısıyken yazanlar oldumu genelde bu sorunu yaşıyorum ben