• 08-09-2009, 00:49:50
    #1
    İyi Geceler,
    Bende msn 9 sürümü var msn plus yok geçmiş ben kaydetmiyorum simdi az önce bi konuşma oldu kaydetmedim onu ben nasıl geri alabilirim windows bi klasörde kayıt oluyor diye duydum msn şifresi hatırla yok şifreyi giriyor öyle açıyom nasıl bulabilirim?
  • 08-09-2009, 02:47:49
    #2
    msn'nin normal sohbet günlüklemesi vardır fakat bunu siz istemediğinizi söyleyip hayır olarak işaretlediyseniz herhangi bir yere kaydetmez.
  • 08-09-2009, 17:56:00
    #3
    HCemaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn'nin normal sohbet günlüklemesi vardır fakat bunu siz istemediğinizi söyleyip hayır olarak işaretlediyseniz herhangi bir yere kaydetmez.
    Ben kaydetmesem bile msn kendi kayıt alıyor diye biliyom bi dosyaya o vardı sanırım.
  • 08-09-2009, 17:57:46
    #4
    karışık dosyalar var ama açılmıyor. sanırım kayıt dosyası değil onlar. kayıt dosyası olsa bile açamayız heralde
  • 08-09-2009, 18:00:59
    #5
    Öyle bir dosya yok eğer Plus kaydetmediyse WLM Kaydetmiyor..
  • 08-09-2009, 21:21:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Microsoft'un Messenger'i yaratırken kullandığı şifreleme tekniğini çözebilecek düzeyde kriptoloji biliyorsan
    C >> Documents and Settings >> Kullanıcı Adı >> Local Settings >> Application Data >> Microsoft >> Messenger
    yolunu izleyerek istediğin dosyaya ulaşırsın.
    Bu dosyalarda herbi halt kaydedilmektedir
  • 09-09-2009, 05:44:25
    #7
    CakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft'un Messenger'i yaratırken kullandığı şifreleme tekniğini çözebilecek düzeyde kriptoloji biliyorsan
    C >> Documents and Settings >> Kullanıcı Adı >> Local Settings >> Application Data >> Microsoft >> Messenger
    yolunu izleyerek istediğin dosyaya ulaşırsın.
    Bu dosyalarda herbi halt kaydedilmektedir
    Beyfendi konuşma geçmişini istiyor, bilgisayarda açılmış msn adreslerinin ayar bilgilendirmelerini istemiyor yani kısacası önceden bahsettiğim gibi kayıt edilmemişse bulması çok zor.