İyi Geceler,
Bende msn 9 sürümü var msn plus yok geçmiş ben kaydetmiyorum simdi az önce bi konuşma oldu kaydetmedim onu ben nasıl geri alabilirim windows bi klasörde kayıt oluyor diye duydum msn şifresi hatırla yok şifreyi giriyor öyle açıyom nasıl bulabilirim?
Geçmiş WLM konuşmaları
6
●2.034
- 08-09-2009, 00:49:50
- 08-09-2009, 17:56:00Ben kaydetmesem bile msn kendi kayıt alıyor diye biliyom bi dosyaya o vardı sanırım.HCemaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2009, 21:21:20Üyeliği durdurulduMicrosoft'un Messenger'i yaratırken kullandığı şifreleme tekniğini çözebilecek düzeyde kriptoloji biliyorsan
C >> Documents and Settings >> Kullanıcı Adı >> Local Settings >> Application Data >> Microsoft >> Messenger
yolunu izleyerek istediğin dosyaya ulaşırsın.
Bu dosyalarda herbi halt kaydedilmektedir
- 09-09-2009, 05:44:25Beyfendi konuşma geçmişini istiyor, bilgisayarda açılmış msn adreslerinin ayar bilgilendirmelerini istemiyor yani kısacası önceden bahsettiğim gibi kayıt edilmemişse bulması çok zor.CakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle