İyi Geceler,
Bende msn 9 sürümü var msn plus yok geçmiş ben kaydetmiyorum simdi az önce bi konuşma oldu kaydetmedim onu ben nasıl geri alabilirim windows bi klasörde kayıt oluyor diye duydum msn şifresi hatırla yok şifreyi giriyor öyle açıyom nasıl bulabilirim?