HCemaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn'nin normal sohbet günlüklemesi vardır fakat bunu siz istemediğinizi söyleyip hayır olarak işaretlediyseniz herhangi bir yere kaydetmez.
Ben kaydetmesem bile msn kendi kayıt alıyor diye biliyom bi dosyaya o vardı sanırım.