Başlat > Çalıştır'a > cmd yazıp enterleyin ms-dos ekranında ipconfig/flushdns yazıp enterledikten sonra modeminizi kapatıp 5-10 saniye sonra tekrar açın birde öyle deneyin msn messengeri orjinal sitesinden indirmeyi