Konu
messenger indiremiyorum !
02-09-2009, 20:40:29
#10
TuKeNeCeGiZ
Başlat > Çalıştır'a > cmd yazıp enterleyin ms-dos ekranında ipconfig/flushdns yazıp enterledikten sonra modeminizi kapatıp 5-10 saniye sonra tekrar açın birde öyle deneyin msn messengeri orjinal sitesinden indirmeyi