• 27-08-2009, 00:05:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://download.microsoft.com/downlo..._Messenger.exe

    microsoftun sitesi iki gündür açılmıyor kablonet kullanıyorum acaba bizde mi sorun var adslde de sorun yaşayan var mı ??
  • 27-08-2009, 00:06:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sorun yok linkte.Direk iniyor
  • 27-08-2009, 00:11:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sorun yok hocam iniyor
  • 27-08-2009, 00:50:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yok abi proxyle de denedim aynı alternatif link var mı ??
  • 27-08-2009, 01:01:44
    #5
    Biraz beklerseniz sizin için indirip upload ediyorum.
  • 27-08-2009, 01:05:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    linki sağ tıklayıp hedefi farklı kaydet derseniz veya flashget programını kullanırsanız indirebilirsiniz kolay gelsin
  • 27-08-2009, 01:11:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SohbetA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz beklerseniz sizin için indirip upload ediyorum.
    saol kardeşim deli etti zaten mekatronik okadar bilgiye sahibiz Allah a şükür ama işe yaramaz yine de saol..
  • 27-08-2009, 01:17:18
    #8
    Buyrun
    indirin.
  • 27-08-2009, 01:20:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kontrolden sonra kuruyorum tşkler