http://download.microsoft.com/downlo..._Messenger.exe
microsoftun sitesi iki gündür açılmıyor kablonet kullanıyorum acaba bizde mi sorun var adslde de sorun yaşayan var mı ??
messenger indiremiyorum !
9
●4.752
- 27-08-2009, 00:05:17Üyeliği durduruldu
- 27-08-2009, 00:50:52Üyeliği durdurulduyok abi proxyle de denedim aynı alternatif link var mı ??
- 27-08-2009, 01:05:05Üyeliği durduruldulinki sağ tıklayıp hedefi farklı kaydet derseniz veya flashget programını kullanırsanız indirebilirsiniz kolay gelsin
- 27-08-2009, 01:11:38Üyeliği durduruldusaol kardeşim deli etti zaten mekatronik okadar bilgiye sahibiz Allah a şükür ama işe yaramaz yine de saol..SohbetA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle