• 03-06-2024, 17:09:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar bu mirc kullananlar parayla aylık üyelik alıyor. Network admin, services admin veya root admin gibi. Bu yetkiler nedir niye para ödüyorlar? Aralarındaki farklar nedir? Bunlarla ilgili bir şey göremedim. Network admin nedir services admin nedir? İnsanlar niye para öder?
  • 03-06-2024, 17:14:19
    #2
    Büyük Sohbet sitelerinde yetkili görünmek için ödeme yaparlar. Örneğin silver üye Gold üye platin üye burası gibi. Her yetkinin bir anlam ifadesi ve rütbesi derecesi vardır. Komut erişimi vs vardır. Küçük sunucularda ücretsizdir.
  • 03-06-2024, 17:17:16
    #3
    mirc de yetkili oluyorsun forumda moderatör olmak gibi birşey heyy gidi günler sc5 ile proxy saldırısı yapardık LaTenT yazmıştı yaşlandık
  • 03-06-2024, 17:21:12
    #4
    aLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük Sohbet sitelerinde yetkili görünmek için ödeme yaparlar. Örneğin silver üye Gold üye platin üye burası gibi. Her yetkinin bir anlam ifadesi ve rütbesi derecesi vardır. Komut erişimi vs vardır. Küçük sunucularda ücretsizdir.
    İşte o yetkilerle ilgili bir detay var mı? Yani çok fazla yetki var. Alt tarafı chat sunucusu ne olabilir ki?
    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mirc de yetkili oluyorsun forumda moderatör olmak gibi birşey heyy gidi günler sc5 ile proxy saldırısı yapardık LaTenT yazmıştı yaşlandık
    Bende farklı bir chat yapayım diyorum mirc den esinlenerek ama yetki olayını çözmeye çalışıyorum.
  • 03-06-2024, 17:21:35
    #5
    hocam para verip o tarz adminlik alanların tek derdi ego yapmak ve rahat bir şekilde takılmak yetki yükseldikçe özellik artıyor işte root, network, services diye azalıyor yetkiler normal şartlarda farklı farklı yetkileri vardır ama parayla alanlar pek bunlara takılmıyordur tek dertleri ego yapıp birilerini düşürebilir miyimdir
  • 03-06-2024, 17:35:52
    #6
    blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte o yetkilerle ilgili bir detay var mı? Yani çok fazla yetki var. Alt tarafı chat sunucusu ne olabilir ki?

    Bende farklı bir chat yapayım diyorum mirc den esinlenerek ama yetki olayını çözmeye çalışıyorum.
    Örneğin burada kategori moderatör'un admincp yada modcp yetkileri aynı olmadığı gibi IRC de öyledir ircop yetkilisi flagları kısıtlıdır tüm admin komutlarına yetkili değildir. Rütbesi arttıkça flagları'da artar tüm komutlara hakim olan Master belirtilen nicklerdir Root su pass girsede Master erişim kadar yetkili olamaz
  • 03-06-2024, 18:29:43
    #7
    İrc'de root admin olur sırasıyla network, services admin diye uzar gider. İş irc altyapısında bitiyor adminlerin pek bir yetkisi yok. Hemen hemen hepsi aynı yetkiye sahip nick değiş, kanala founder ata vs vs hersey komutla
  • 03-06-2024, 18:40:29
    #8
    burda nasıl ücretli üyelik alıp ayrıcalıkların oluyorsa orda da yetki aynı şey ayrıcalıkların oluyor