Mirc kullananlara sorum var
7
●130
- 03-06-2024, 17:09:18Merhaba arkadaşlar bu mirc kullananlar parayla aylık üyelik alıyor. Network admin, services admin veya root admin gibi. Bu yetkiler nedir niye para ödüyorlar? Aralarındaki farklar nedir? Bunlarla ilgili bir şey göremedim. Network admin nedir services admin nedir? İnsanlar niye para öder?
- 03-06-2024, 17:21:12İşte o yetkilerle ilgili bir detay var mı? Yani çok fazla yetki var. Alt tarafı chat sunucusu ne olabilir ki?aLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende farklı bir chat yapayım diyorum mirc den esinlenerek ama yetki olayını çözmeye çalışıyorum.FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-06-2024, 17:21:35hocam para verip o tarz adminlik alanların tek derdi ego yapmak ve rahat bir şekilde takılmak
yetki yükseldikçe özellik artıyor işte root, network, services diye azalıyor yetkiler normal şartlarda farklı farklı yetkileri vardır ama parayla alanlar pek bunlara takılmıyordur tek dertleri ego yapıp birilerini düşürebilir miyimdir
- 03-06-2024, 17:35:52Örneğin burada kategori moderatör'un admincp yada modcp yetkileri aynı olmadığı gibi IRC de öyledir ircop yetkilisi flagları kısıtlıdır tüm admin komutlarına yetkili değildir. Rütbesi arttıkça flagları'da artar tüm komutlara hakim olan Master belirtilen nicklerdir Root su pass girsede Master erişim kadar yetkili olamazblap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yetki yükseldikçe özellik artıyor işte root, network, services diye azalıyor yetkiler normal şartlarda farklı farklı yetkileri vardır ama parayla alanlar pek bunlara takılmıyordur tek dertleri ego yapıp birilerini düşürebilir miyimdir