hocam para verip o tarz adminlik alanların tek derdi ego yapmak ve rahat bir şekilde takılmak yetki yükseldikçe özellik artıyor işte root, network, services diye azalıyor yetkiler normal şartlarda farklı farklı yetkileri vardır ama parayla alanlar pek bunlara takılmıyordur tek dertleri ego yapıp birilerini düşürebilir miyimdir