Merhaba arkadaşlar bu mirc kullananlar parayla aylık üyelik alıyor. Network admin, services admin veya root admin gibi. Bu yetkiler nedir niye para ödüyorlar? Aralarındaki farklar nedir? Bunlarla ilgili bir şey göremedim. Network admin nedir services admin nedir? İnsanlar niye para öder?