• 08-06-2009, 10:00:51
    #1
    Arkadaslar telefonda kullandıgım msn i tavsiye etmek icin konu actım.

    Özellikleri cok az kontor yiyor ve hızlı baglantı tavsiye ederim.

    Telefonunuzdan kankaMSN - Türkçe baglanarak indirebilirsiniz.
  • 08-06-2009, 11:11:18
    #2
    saatine kaç kontor yiyor mesela vodafoneda?
  • 08-06-2009, 14:54:16
    #3
    bende kullandım ılk basta az kontor yıyodu fakat 2 ay gectıkten sonra cok fazla arttık onceden 7-8 dakıkada 1 kontor yerken sımdı dakıkada 2 kontor fılan yıyıyo (avea) Cogu Arkadasımda Kullanıyo Onlarında DurumLarı Aynı
  • 09-06-2009, 02:00:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    24 saat 1 kontör..
  • 09-06-2009, 03:15:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    faturalı da bi deqişme olurmu ki ?
  • 15-08-2009, 14:38:30
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    UnTouCHaBLeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faturalı da bi deqişme olurmu ki ?
    deqisme ne yav ?
  • 15-08-2009, 14:51:47
    #7
    Kişi listeniz ne kadar büyük ise o kadar çok kontör harcar. Sürekli msn kişi listesinde online olanları denetlerken veri alışverişi oluyor.

    Benim önereceğim java en iyi msn programı "eMSN" dir. Kanka msn e 10 basar

    Tabi artık wlan ve Windows Mobile kullanıcı olduğum için böyle java basit uygulamalara ihtiyacım olmuyor