Arkadaslar telefonda kullandıgım msn i tavsiye etmek icin konu actım.
Özellikleri cok az kontor yiyor ve hızlı baglantı tavsiye ederim.
Telefonunuzdan kankaMSN - Türkçe baglanarak indirebilirsiniz.
{ Kankamsn ]
6
●731
- 15-08-2009, 14:51:47Kişi listeniz ne kadar büyük ise o kadar çok kontör harcar. Sürekli msn kişi listesinde online olanları denetlerken veri alışverişi oluyor.
Benim önereceğim java en iyi msn programı "eMSN" dir. Kanka msn e 10 basar
Tabi artık wlan ve Windows Mobile kullanıcı olduğum için böyle java basit uygulamalara ihtiyacım olmuyor
yerken sımdı dakıkada 2 kontor fılan yıyıyo
(avea) Cogu Arkadasımda Kullanıyo Onlarında DurumLarı Aynı