Konu
{ Kankamsn ]
08-06-2009, 14:54:16
#3
N2Lock
bende kullandım ılk basta az kontor yıyodu fakat 2 ay gectıkten sonra cok fazla arttık onceden 7-8 dakıkada 1 kontor
yerken sımdı dakıkada 2 kontor fılan yıyıyo
(avea) Cogu Arkadasımda Kullanıyo Onlarında DurumLarı Aynı