Kişi listeniz ne kadar büyük ise o kadar çok kontör harcar. Sürekli msn kişi listesinde online olanları denetlerken veri alışverişi oluyor.

Benim önereceğim java en iyi msn programı "eMSN" dir. Kanka msn e 10 basar

Tabi artık wlan ve Windows Mobile kullanıcı olduğum için böyle java basit uygulamalara ihtiyacım olmuyor