• 11-09-2006, 18:42:57
    #55
    Misafir
    Öncelikle
    c:/windows/system32/drivers/etc klasörünü açıyorsunuz burda hosts die bi dosya var onu notepad le açıosun
    65.54.239.80 messenger.hotmail.com
    65.54.239.80 dp.msnmessenger.akadns.net
  • 11-09-2006, 18:47:35
    #56
    Üyeliği durduruldu
    aga bunları yazdık ama olmuyor gercekten
  • 11-09-2006, 18:49:03
    #57
    Misafir
    sen beceriksizsin o zaman lamer
  • 11-09-2006, 18:51:11
    #58
    Üyeliği durduruldu
    aga yemin erderim yazdım olmadı neden acaba olmuyor bende cakamadım proxy yapalım bunları belkim olur
  • 11-09-2006, 18:53:17
    #59
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle
    c:/windows/system32/drivers/etc klasörünü açıyorsunuz burda hosts die bi dosya var onu notepad le açıosun
    65.54.239.80 messenger.hotmail.com
    65.54.239.80 dp.msnmessenger.akadns.net
    gözümsün.....
  • 11-09-2006, 19:01:00
    #60
    Üyeliği durduruldu
    File hosting | hosts[MSNFix].exe - [hosts_MSNFix_.exe] bunu indirin msx labs dan aldım arkadaslar herseyi ogrendim ama msn genede acılmıyor neyse siz yukleyin bakalım bunu
  • 11-09-2006, 19:05:45
    #61
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle
    c:/windows/system32/drivers/etc klasörünü açıyorsunuz burda hosts die bi dosya var onu notepad le açıosun
    65.54.239.80 messenger.hotmail.com
    65.54.239.80 dp.msnmessenger.akadns.net
    böle yaptım açıldı ama msn de kimse yok
  • 11-09-2006, 19:06:47
    #62
    Misafir
    bende 35 online var
  • 11-09-2006, 19:10:13
    #63
    zeynelkoc 1 tanesin