Arkadaşlar tam 2 haftadır msn e giremiyorum hata kodu çıkıyor, pc ye format atım belki düzelir diye yüne girmedi msn e. İşin ilginç yani leptopum da msn e giriyor ama masa üstü pc de girmiyor. Bu sorunu nasıl halledebilirim.?
ben 10 ay giremedim. ebuddy kullandım.
aynı sorun bende de vardı. en sonunda msn in yeni sürümünü yükleyince düzeldi.
50 den fazla defa silip yükledim.
Bu MSN problemini ben ŞÖYLE YAŞADIM, ŞÖYLE ÇÖZÜYORUM.
DİĞER ARKADAŞLARIN DEDİKLERİ YÜZEYSEL ÇÖZÜMLER DOĞRUDUR.
ÖNCELİKLE BU AYARLAR KONTROL EDİLİP UYGULANMASI GEREKİR.
(-BİLGİSAYARIN SAATİ VE TARİHİ DOĞRU OLSUN.
-TARİH VE SAAT ÖZELLİKLERİNDEN İNTERNET SAATİNİ DE GÜNCELLEYİN.
-BAŞLA / ÇALIŞTIR'DAN "regsvr32 Softpub.dll" Yİ DE DENEYİN.)