• 07-03-2008, 23:23:47
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Arkadaşlar tam 2 haftadır msn e giremiyorum hata kodu çıkıyor, pc ye format atım belki düzelir diye yüne girmedi msn e. İşin ilginç yani leptopum da msn e giriyor ama masa üstü pc de girmiyor. Bu sorunu nasıl halledebilirim.?
  • 07-03-2008, 23:26:15
    #2
    ben 10 ay giremedim. ebuddy kullandım.
    aynı sorun bende de vardı. en sonunda msn in yeni sürümünü yükleyince düzeldi.
    50 den fazla defa silip yükledim.
  • 07-03-2008, 23:34:34
    #3
    Tarih ayarlarını yaptınız mı ? Gün-Ay-Yıl doğruluğunu kontrol edin.

    O da olmazsa Başlat->Çalıştır'dan "regsvr32 Softpub.dll" deneyin olmazsa tekrar burdan söyleyin yardımcı olmaya çalışayım..
  • 08-03-2008, 11:16:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende 2 hafta açamamıştım. Ama Sorunun biglisayardaki bazi girdilerden kaynaklanabilecegini düşündüm. Format attım düzeldi
  • 08-03-2008, 11:26:46
    #5
    Alıntı
    Bu MSN problemini ben ŞÖYLE YAŞADIM, ŞÖYLE ÇÖZÜYORUM.

    DİĞER ARKADAŞLARIN DEDİKLERİ YÜZEYSEL ÇÖZÜMLER DOĞRUDUR.
    ÖNCELİKLE BU AYARLAR KONTROL EDİLİP UYGULANMASI GEREKİR.

    (-BİLGİSAYARIN SAATİ VE TARİHİ DOĞRU OLSUN.
    -TARİH VE SAAT ÖZELLİKLERİNDEN İNTERNET SAATİNİ DE GÜNCELLEYİN.
    -BAŞLA / ÇALIŞTIR'DAN "regsvr32 Softpub.dll" Yİ DE DENEYİN.)
    Alıntıdır..