Konu
2 haftadır msn e giremiyorum
07-03-2008, 23:26:15
#2
optmaster
ben 10 ay giremedim. ebuddy kullandım.
aynı sorun bende de vardı. en sonunda msn in yeni sürümünü yükleyince düzeldi.
50 den fazla defa silip yükledim.