Arkadaşlar tam 2 haftadır msn e giremiyorum hata kodu çıkıyor, pc ye format atım belki düzelir diye yüne girmedi msn e. İşin ilginç yani leptopum da msn e giriyor ama masa üstü pc de girmiyor. Bu sorunu nasıl halledebilirim.?