• 07-11-2020, 21:17:07
    #1
    R10 da aktif üyeliği de bulunan bir şahıs bazı blog yazılarımızı kendi yazmışçasına sitemizden kopyalayıp kendi sitesine yapıştırmış, alakalı sorguların bi kısmında dizinde ikinci sıraya düşmüşüz ilgili kopya yüzünden, iki farklı hesaptan kopya içerik şikayeti gönderdik fakat bir haftadır herhangi bir geri bildirim vb olmadı.

    Ortalama ne kadar sürede değerlendiriliyor bu şikayetler veya değerlendiriliyor mu bilgisi olan arkadaşlar var mı?
  • 07-11-2020, 21:18:09
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hiç sanmıyorum
  • 07-11-2020, 21:22:38
    #3
    Sitenizde DMCA kullanırsanız gönderirseniz çok daha büyük yaptırımlar uyguluyorlar. Normalde Google'de çok önem veriyor fakat pandemi nedeniyle çok bakamıyorlardır.
  • 07-11-2020, 21:26:04
    #4
    yazdıklarınızla siz değil de o başarılı oluyorsa, bence ortaklık yapın. nacizane fikrim. saygılar.
  • 07-11-2020, 21:33:14
    #5
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenizde DMCA kullanırsanız gönderirseniz çok daha büyük yaptırımlar uyguluyorlar. Normalde Google'de çok önem veriyor fakat pandemi nedeniyle çok bakamıyorlardır.
    DMCA'yı araştırıyorum, sağ olun öneri için

    SeI2KaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdıklarınızla siz değil de o başarılı oluyorsa, bence ortaklık yapın. nacizane fikrim. saygılar.
    Bir futbol maçı çekimi yapan sanal görüntü yönetmeni maç boyunca hakemin(kel) kafasını takip etmiş dün, yani yapay zekayı kandırmak bazen çok kolay olabiliyor, böyle küçük bir sorunda emeğimizi hırsızına pazarlatacaksak burada işimiz olmamalı, selamlar.
  • 11-11-2020, 16:25:43
    #6
    Ayzeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da aktif üyeliği de bulunan bir şahıs bazı blog yazılarımızı kendi yazmışçasına sitemizden kopyalayıp kendi sitesine yapıştırmış, alakalı sorguların bi kısmında dizinde ikinci sıraya düşmüşüz ilgili kopya yüzünden, iki farklı hesaptan kopya içerik şikayeti gönderdik fakat bir haftadır herhangi bir geri bildirim vb olmadı.

    Ortalama ne kadar sürede değerlendiriliyor bu şikayetler veya değerlendiriliyor mu bilgisi olan arkadaşlar var mı?
    belkide aynı kişi. Benden de çalıyordu. Botu kurmuş içeriklerimi çekiyordu. önce emai ile uyardım. baktım ses seda yok. telif bildirimi gönderdim. sıralamadan düşürmüşlerdi onu. Bu yaklaşık 3 ay önceki olay. şimdi birşeyler değişmiş olabilir. bilmiyorum. böyle insanlara asla imtiyaz olmamalı, email, adses ve diğer tüm hesapları banlanmalı ve kara listeye alınmalı. emek hırsızlığı ya. daha ağır şeyler söylemek istiyorum ama işte......