R10 da aktif üyeliği de bulunan bir şahıs bazı blog yazılarımızı kendi yazmışçasına sitemizden kopyalayıp kendi sitesine yapıştırmış, alakalı sorguların bi kısmında dizinde ikinci sıraya düşmüşüz ilgili kopya yüzünden, iki farklı hesaptan kopya içerik şikayeti gönderdik fakat bir haftadır herhangi bir geri bildirim vb olmadı.

Ortalama ne kadar sürede değerlendiriliyor bu şikayetler veya değerlendiriliyor mu bilgisi olan arkadaşlar var mı?