Ayzeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da aktif üyeliği de bulunan bir şahıs bazı blog yazılarımızı kendi yazmışçasına sitemizden kopyalayıp kendi sitesine yapıştırmış, alakalı sorguların bi kısmında dizinde ikinci sıraya düşmüşüz ilgili kopya yüzünden, iki farklı hesaptan kopya içerik şikayeti gönderdik fakat bir haftadır herhangi bir geri bildirim vb olmadı.

Ortalama ne kadar sürede değerlendiriliyor bu şikayetler veya değerlendiriliyor mu bilgisi olan arkadaşlar var mı?
belkide aynı kişi. Benden de çalıyordu. Botu kurmuş içeriklerimi çekiyordu. önce emai ile uyardım. baktım ses seda yok. telif bildirimi gönderdim. sıralamadan düşürmüşlerdi onu. Bu yaklaşık 3 ay önceki olay. şimdi birşeyler değişmiş olabilir. bilmiyorum. böyle insanlara asla imtiyaz olmamalı, email, adses ve diğer tüm hesapları banlanmalı ve kara listeye alınmalı. emek hırsızlığı ya. daha ağır şeyler söylemek istiyorum ama işte......