Muziklerim.com eski scripti domaini sattıgım için scripti ucuza vericem..
Scriptin Özellikleri :
Genel Özellikler :
Sanatçıya Göre mp3 listeleme, mp3 arama, harfe göre mp3 arama, kategoriye göre mp3 arama, Yerli ve Yabanci olarak kategorize etme, en cok hit alan mp3leri listeleme, haber bölümü, sohbet odaları, ozel mp3 download etme.. Gelişmiş İletişim bölümü.. Tüm bu ozellikleri admin panelinden kontrol edıyorsunuz..
Online sayac, toplam ziyaretci aktif ziyaretci download sayısı..
Admin Paneli :
Editor Ekleme ( Admin dısında sitenize editörler mp3,şarkı sözü, notaları ekleyebilir)
Sanatci Ekleme, (Sanatcıya Ait web sitesi felan eklenebilme ozelligi)
Mp3 Ekleme, ( Sanatcı Adına Göre , Album Adı, Mp3 adı, Mp3 ün boyutu, Mp3 Sifresi )
Şarkı Sözü Ekleme, ( Eklediginiz Mp3'e ait şarkı sözü eklenebilir )
Şarkı Notaları Ekleme, ( Mp3ün cep melodileri eklenebilir)
Kategori Ekleme, ( istenilen mp3 kategorisi eklenebilir)
Toplist kodu ekleme, ( Admin panelinden direk sadece kodu yazarak toplistleri otomatik ekleyebilirsiniz)
Haber Ekleme, ( haber ekleme, haber resmi ekleme)
Banner Ekleme, (Sitede bulunan reklam alanlarına admin panelinden reklamları deiştirebilirsiniz.. Bİr kaç Sn'yede)
İletişim, İletişim bölümüne yazılan yazıları admin panelinden okuyabilirsiniz..
Download etmeden once zorunlu bannere tıklatma ozelligi ( mantıklı kullanıldıgında guzel paralar getirebilir )
Tüm bu özellikler tasarım ile birlikte.. Sadece 100 YTL 'dir.
Örnek Script Sadece www.web-yap.com/muziklerim sitesinde mevcuttur baska herhangi bir sitede bulunmamaktadır.. hazir bedava bir scriptten geliştirilmemiştir.
Isteyenler buraya yazabılır yada Pm atabilirler.
Satılık Mp3 Scripti 100 YTL!!
10
●1.313
- 12-08-2005, 01:12:45Üyeliği durdurulduzeynelcim dolanan script bu değil lutfen dikkat et.. dolanan script www.muzikmarketi.net de bulanan script su an www.adbout.com da bulunan script hic bir yerde yok..zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
- 12-08-2005, 01:59:40Üyeliği durdurulduvardir adlı üyeden alıntı:
http://forum.iyinet.com/showthread.php?t=16294 şuraya yazılan mesajı okurmusun biri 100 ytl ye oha cekmıs resmen
ben celişkiye dusuyorum burada ucuz baska yerde pahalı diyorlar ne duruma geldik ya
- 12-08-2005, 02:21:21Üyeliği durdurulduüye olamıyorum oraya çıldırıcam zaten kabul etmediler yoktur a inat filan mı vardir nickini aldığımı sanıyolar anlamış değilim yazamıyorum efendice bilgi paylaşıcaz oda olmuyor neyse umarım satarsın ben php mp3 scriptimi 300 YTL ye satmayı düşünüyorum bize ait yazılım hiçbi yerde benzeri yok bu piyasada zor gibi