üye olamıyorum oraya çıldırıcam zaten kabul etmediler yoktur a inat filan mı vardir nickini aldığımı sanıyolar anlamış değilim yazamıyorum efendice bilgi paylaşıcaz oda olmuyor neyse umarım satarsın ben php mp3 scriptimi 300 YTL ye satmayı düşünüyorum bize ait yazılım hiçbi yerde benzeri yok bu piyasada zor gibi