vardir adlı üyeden alıntı:
öyle söylemek istemedim hakaret olarak algıladıysan özür dilerim sadece fiyat gerçekten uygun geldi emek bu kadar düşük bi fiyata verilmez tahminimce.

http://forum.iyinet.com/showthread.php?t=16294 şuraya yazılan mesajı okurmusun biri 100 ytl ye oha cekmıs resmen ben celişkiye dusuyorum burada ucuz baska yerde pahalı diyorlar ne duruma geldik ya