• 05-02-2013, 23:19:37
    #10
    Misli yi bıraktım oley.com la mutluyum
  • 05-02-2013, 23:19:47
    #11
    ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nesineye geçin nesineye 1 snde otomatik hesapta



    hocam canlıdan oynayın sizde iddaa iş görmezzz canlı iyidir...
    Üye oldum hesap cüzdanını bulayımda şu IBAN'ı gireyim nesineye
  • 05-02-2013, 23:20:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    1 hafta beklediğimi bilirim hatta bu yüzden ortağım dediğim insanla yolları ayırdım iyikide ayırmışım

    Adama diyorum ki daha misli parayı göndermedi göndersin hemen atcam sana diyor ki yalan söylüyorsun misli sitesinde 1 dkda hesabında yazıyor ya yazabilirde ben hiç kupon yapmadım ki orda.

    Adamlar da sallıyor işte kafası ne zaman eserse o zzaman gönderiyor.10 gün bile beklediğim oldu benim.

    İllaha 2 tane iletisim kısmından destek maili atcaksın.
  • 05-02-2013, 23:23:31
    #13
    bu garantiye 1 saniyede gönderme olayı nasıl arkadaşlar sorun çıkıyor mu onda da hiç denemedim
  • 05-02-2013, 23:23:49
    #14
    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta beklediğimi bilirim hatta bu yüzden ortağım dediğim insanla yolları ayırdım iyikide ayırmışım

    Adama diyorum ki daha misli parayı göndermedi göndersin hemen atcam sana diyor ki yalan söylüyorsun misli sitesinde 1 dkda hesabında yazıyor ya yazabilirde ben hiç kupon yapmadım ki orda.

    Adamlar da sallıyor işte kafası ne zaman eserse o zzaman gönderiyor.10 gün bile beklediğim oldu benim.

    İllaha 2 tane iletisim kısmından destek maili atcaksın.

    Aynen bekletiyorlar arıyorum birde adamlar 24 saat sonra diyorlar tövbe kardeşim her aradığımda 24 saat bi eksilmedi 23'e..
  • 05-02-2013, 23:25:12
    #15
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    14 subatta hediye yollamazsa sevmiyor demektir
  • 05-02-2013, 23:25:30
    #16
    nesinede bende geç yatırmayı kupon yapıyorum ama yavastan yavastan yol al diyo
  • 05-02-2013, 23:28:42
    #17
    O kadar yakışıklıyım ki kendimi sevdirdim. Artık paramı 1 dakika içerisinde yatırıyorlar. Tişikkirler Misli
  • 05-02-2013, 23:30:34
    #18
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 subatta hediye yollamazsa sevmiyor demektir
    Ben onlara göndereceğim içinde birde kart "paramı hızlı gönderin" yazacak