Misli Beni Sevmiyor :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Misli Beni Sevmiyor :(
26
●
419
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Misli Beni Sevmiyor :(
1
2
3
05-02-2013, 23:15:11
#1
MahmutCan
Arkadaşlar bir para çekeyim dedim 72 saat oldu göndermedi misli beni sevmiyor mu?
05-02-2013, 23:15:50
#2
NetBlogi
Üyeliği durduruldu
Burdaki çoğu kişiyi sevmiyor
05-02-2013, 23:16:20
#3
HititAjans
Misafir
beni seviyor 1 sn sonra hesap da para ama günlük 50tl kaybediyorum
Maharaja
,
ugur1502
,
kasirga098
ve
5 kişi
bunu beğendi.
8 kişi
bunu beğendi.
05-02-2013, 23:16:58
#4
Mhmt_Clskn
Sürekli para çekmek için kullanıyosanız sevmez
arada 1-2 kupon yapın
05-02-2013, 23:17:13
#5
MahmutCan
Ahanda geçti hesabım yehuu
Konuyu görüp geçirdiler heralde haha
05-02-2013, 23:17:54
#6
ugur1502
Üyeliği durduruldu
MahmutCan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar bir para çekeyim dedim 72 saat oldu göndermedi misli beni sevmiyor mu?
nesineye geçin nesineye 1 snde otomatik hesapta
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
beni seviyor 1 sn sonra hesap da para ama günlük 50tl kaybediyorum
hocam canlıdan oynayın sizde iddaa iş görmezzz
canlı iyidir...
05-02-2013, 23:18:04
#7
MahmutCan
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
beni seviyor 1 sn sonra hesap da para ama günlük 50tl kaybediyorum
FoxTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sürekli para çekmek için kullanıyosanız sevmez
arada 1-2 kupon yapın
Arada kupon yapıyorumda 5-6 liralık
05-02-2013, 23:19:08
#8
Maharaja
********** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
beni seviyor 1 sn sonra hesap da para ama günlük 50tl kaybediyorum
r10 da benı sevmıyor heralde persembe gunku "risk havuzu" ile yapılan işlem için 5 gun gectı hala odeme gelmedı
05-02-2013, 23:19:27
#9
Mustafamasa
Para gelmediği zaman arayın müşteri hizmetlerini, her zamanki gibi eft merkezi olarak kullanıyosunuz falan derler. EFT ücretini kesip öyle yollayın diye talepte bulunun. 1-2 saat içinde gönderiyorlar EFT ücreti falanda kesmiyorlar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler