GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 hafta beklediğimi bilirim hatta bu yüzden ortağım dediğim insanla yolları ayırdım iyikide ayırmışım

Adama diyorum ki daha misli parayı göndermedi göndersin hemen atcam sana diyor ki yalan söylüyorsun misli sitesinde 1 dkda hesabında yazıyor ya yazabilirde ben hiç kupon yapmadım ki orda.

Adamlar da sallıyor işte kafası ne zaman eserse o zzaman gönderiyor.10 gün bile beklediğim oldu benim.

İllaha 2 tane iletisim kısmından destek maili atcaksın.

Aynen bekletiyorlar arıyorum birde adamlar 24 saat sonra diyorlar tövbe kardeşim her aradığımda 24 saat bi eksilmedi 23'e..