Ne OLuyor Arkadaşlar ?
9
●757
- 09-08-2005, 15:51:05Üyeliği durdurulduHerkese Selam Arkadaşlar, bir süredir aranızda yoktum ama bugün görüyorum ki burası bayağı sapıtmış durumda, buraya gelmemizin sebebi, kalitesiz, düzeysiz, işe yaramaz sohbet ve ortamlardan kaçmak vede beleşçilerin olmaıdığı, gerçek paylaşım yapabilceğimiz bir ortam kurmak değil miydi? Herkes birbirine saldırıyor, tartışıyor, kavga ediyor...! Bırakalım bunları arkadaşlar, güzelce sohbetimize ve paylaşımımıza bakalım... Böyle gitmez, gitmemelide... Haksız mıyım ?