Moderatörler tatilde galiba kimse bakmiyor foruma bende az kaldi zaten yakinda forum filan takilmicam ne gerek varya herkes kendi isine bakiyor isi dustugunde forumda inga inga diye zirlar isi bittiginde selam dahi vermez msn de oyle insanlari napim..