Ewet bencede üyelik onaya alınmalı, ve adminler bir kaç tane daha mod almalı gerektiğinde duruma müdahale edebilecek, online süresi yüğksek ve seviyeli dürüst insanlardan... Yoksa burasıda iyinet e dönecek...