• 07-06-2006, 21:02:53
    #1
    Çok şaşırdım 2 haziran mailimde uyarı gördüm. Mailde 3 gün içerisinde kapatılacaktır yazıyor fakat bugün 5.günü hala tık yok. Noldu acaba merak ettim
  • 07-06-2006, 21:14:34
    #2
    d3x adlı üyeden alıntı:
    Çok şaşırdım 2 haziran mailimde uyarı gördüm. Mailde 3 gün içerisinde kapatılacaktır yazıyor fakat bugün 5.günü hala tık yok. Noldu acaba merak ettim
    valla onlar da ne nane yediklerini bilmiyorlar.. Rastgele sallıyorlar akıllarda kalırsa tutarsa kapatıyorlar tutmazsa bi dahaki sefere. Bende mail bekleyen şanslı talihliler arasındayım.. Kapatmıyom ****...
  • 07-06-2006, 21:15:42
    #3
    forum sitesi ise spyware die üye oluyo
  • 07-06-2006, 21:16:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mail gelmesiyden 3 gün sonra kapatmıyolar 1-2 hafta atıyo keyfini çıkar
  • 07-06-2006, 21:20:59
    #5
    şöyle kapanmadan önce siteyi ziyaret ediyorlarmı bilmiyom ama o anı yakalayıp ana sayfaya bi index çakmak lazım... Müyap seninde seni icad edeninde.... Noktalı virgül...... Ahan bu noqta . Ahan buda virgül,
  • 07-06-2006, 21:26:38
    #6
    sanalhane adlı üyeden alıntı:
    şöyle kapanmadan önce siteyi ziyaret ediyorlarmı bilmiyom ama o anı yakalayıp ana sayfaya bi index çakmak lazım... Müyap seninde seni icad edeninde.... Noktalı virgül...... Ahan bu noqta . Ahan buda virgül,
    Al bendende o kadar
  • 08-06-2006, 22:15:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    başıma gelmedi inş gelmez neyse o zaten 1-2 hafta sure verio bi muyapa sayıp sövüp daha sonra yonlendirme ile yeni forum adresine taşımak oluor mu ?