Çok şaşırdım 2 haziran mailimde uyarı gördüm. Mailde 3 gün içerisinde kapatılacaktır yazıyor fakat bugün 5.günü hala tık yok. Noldu acaba merak ettim
valla onlar da ne nane yediklerini bilmiyorlar.. Rastgele sallıyorlar akıllarda kalırsa tutarsa kapatıyorlar tutmazsa bi dahaki sefere. Bende mail bekleyen şanslı talihliler arasındayım.. Kapatmıyom ****...
şöyle kapanmadan önce siteyi ziyaret ediyorlarmı bilmiyom ama o anı yakalayıp ana sayfaya bi index çakmak lazım... Müyap seninde seni icad edeninde.... Noktalı virgül...... Ahan bu noqta . Ahan buda virgül,
şöyle kapanmadan önce siteyi ziyaret ediyorlarmı bilmiyom ama o anı yakalayıp ana sayfaya bi index çakmak lazım... Müyap seninde seni icad edeninde.... Noktalı virgül...... Ahan bu noqta . Ahan buda virgül,