d3x adlı üyeden alıntı:
Çok şaşırdım 2 haziran mailimde uyarı gördüm. Mailde 3 gün içerisinde kapatılacaktır yazıyor fakat bugün 5.günü hala tık yok. Noldu acaba merak ettim
valla onlar da ne nane yediklerini bilmiyorlar.. Rastgele sallıyorlar akıllarda kalırsa tutarsa kapatıyorlar tutmazsa bi dahaki sefere. Bende mail bekleyen şanslı talihliler arasındayım.. Kapatmıyom ****...