Konu
MÜYAP uyuyor herhalde...
07-06-2006, 21:02:53
#1
d3x
Çok şaşırdım 2 haziran mailimde uyarı gördüm. Mailde 3 gün içerisinde kapatılacaktır yazıyor fakat bugün 5.günü
hala tık yok. Noldu acaba merak ettim