Herkez birilerinin peşine takılıyor. Örnek olarak şöyle söyleyim ben bu konuya ilk mesajı yazsaydım deseydimki garip bir durum değil ,
Herkez arkamdan atlayacaktı evet garip değil , falan diye. Garip deseydim yine atlayacaktı 3-5 kişi evet çok garip diyeceklerdi.
Bu durum cidden sıkıntı veriyor bazen , forumlarda kendi yorumlarınızı yapın doğru yada yanlış.
Yukarda karacoder garip bir durum değil diyene kadar 1 kişi bile garip durum değil dememiş. Ama ne hikmetse karacoder o yorumu yaptıktan sonra gelen bütün yorumlar negatif.
Bu bir tesadüf değil bütün konularda ilgimi çekiyor..
Neyse