Bu forumda ilgimi çeken birşey var sürekli olan ;

Herkez birilerinin peşine takılıyor. Örnek olarak şöyle söyleyim ben bu konuya ilk mesajı yazsaydım deseydimki garip bir durum değil ,

Herkez arkamdan atlayacaktı evet garip değil , falan diye. Garip deseydim yine atlayacaktı 3-5 kişi evet çok garip diyeceklerdi.

Bu durum cidden sıkıntı veriyor bazen , forumlarda kendi yorumlarınızı yapın doğru yada yanlış.

Yukarda karacoder garip bir durum değil diyene kadar 1 kişi bile garip durum değil dememiş. Ama ne hikmetse karacoder o yorumu yaptıktan sonra gelen bütün yorumlar negatif.

Bu bir tesadüf değil bütün konularda ilgimi çekiyor..

Neyse