• 22-10-2007, 21:49:47
    #1
    Arkadaşlar az önce blogumda dünkü (21.10.2007) şehitlerimize (Şehitlerimize Allah'tan Rahmet, Ailelerine Baş Sağlığı Diliyorum) dair bir yazı ve video yayınladım.

    Aradan iki dakika geçmeden hayatımda hiç ziyaretci almadığım ve hiç bir istatistiğimde yer almayan hatta kara parçasından bile değil okyanusun ortasından ziyaretçi aldım! ABD Deniz Kuvvetlerinden!

    Link bu Tıklayın! ve maps sekmesine tıklayın ardından...Bakın okyanusun ortasındaki (sol taraf) yıldıza ve üstüne gelip okuyun...

    Bu ne anlama geliyor çok merak ettim açıkcası!
  • 22-10-2007, 21:56:12
    #2
    Cıa senin siteyi gözüne kestirmiş kardeş gece dikkat et deniz kuvvetlerinden iki yarma damına atlamasın
  • 22-10-2007, 22:04:33
    #3
    Yok kardeş, gırgır şaka filan bir yana. Bu "whos.amung.us" istatistik sitesi bilen bilir. Hiç bir hit silinmez! Uye oldugum günden beridir bak haritaya tüm yıldızlar ve hitlerim duruyor hepsi yerli yerinde.
    Şimdi işin ilginçi ise bu alttaki postumda bahsettiğim (ABD Deniz Kuvvetleri) yıldız silinmiş! Ne gariptir! Ancak bir tek o silinmiş! Neyse ki ekran görüntüsü almıştım görür görmez. İnanmayan resme bakar!


  • 22-10-2007, 22:42:28
    #4
    Armed Forces Pasific verdiğin linkte hala aktif duruyor, silinmemiş.
  • 22-10-2007, 22:43:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yandın sen kaç kurtul mite sığın
  • 22-10-2007, 22:49:38
    #6
    schizophrenic_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Armed Forces Pasific verdiğin linkte hala aktif duruyor, silinmemiş.
    Evet şimdi yine geri geldi...

    Nedir bu yahu! Ciddiyim kafayı yicem ?? Bilen birisi olayı açıklayamaz mı?
  • 22-10-2007, 22:52:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ya istihbarat alıyolardır bişi olmz vatan millet için siteyi kapa google a mail at önbelleğide silsinler devlet sırrı malum geçen bi bakan tvde kızıyodu sitelere habercilere oldu bide yerimizi söleyin bunu şunu yapıyoruz diyin diye
  • 22-10-2007, 22:57:54
    #8
    Kimse kusura bakmasın ama yapilan bazı açıklamalar çok saçma ve komik ve ayip

    Amerika allah degil arkadaşlar.
  • 22-10-2007, 23:01:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kimse öyle demedi hatta alay konusu amerika büyük harfle bile yazmıyorum ) burda milliyetçilik tarslama konuya son mesajım tartışmaya giremem ban yemeye niyetim yok

    saygılar