• 02-06-2006, 11:03:31
    #1
    selam arkadaşlar parkede kayıt oldum birkaçgün önce ilk iki gün sorunsuz gitti sonra dengesiz hareketler yapmaya başladı
    açıkcası biraz panik oldum
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    No results returned

    * All stats with an asterisk are estimates until we receive the final revenue numbers from our providers.
    ---------------------------------------------------------------------------------------

    yazıyo raporları göstermiyo sizdede var mı?

    banlandım mı acep ?
  • 02-06-2006, 11:19:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben parked a kayıt olamadım bi türlü? Başvuru formunun tamamı dolu oldugu halde bana lütfen tüm boşlukları doldurun dio
  • 02-06-2006, 11:22:24
    #3
    bilemiyorum biraz arızalı bi site gibi geldi bana.. hafif panik halindeyim
  • 02-06-2006, 11:42:20
    #4
    msn den yardımcı olayım üye olamayan arkadaşlara mohikan @ mykanka . com
  • 02-06-2006, 11:56:23
    #5
    deli_dana adlı üyeden alıntı:
    selam arkadaşlar parkede kayıt oldum birkaçgün önce ilk iki gün sorunsuz gitti sonra dengesiz hareketler yapmaya başladı
    açıkcası biraz panik oldum
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    No results returned

    * All stats with an asterisk are estimates until we receive the final revenue numbers from our providers.
    ---------------------------------------------------------------------------------------

    yazıyo raporları göstermiyo sizdede var mı?

    banlandım mı acep ?
    bunu hergun gösteriri stats alr 1 gun sonra falan tam hesaplanır. ve yukardaki yazının çıkma sebebi yani no resut falan tam gun başına denk gelmişsin guncelleme yokmuş o anda..
  • 02-06-2006, 15:42:42
    #6
    monarch tamam da bunu 2 gündür yapıyor ne zaman girsem aynı şeyi söylüyor
  • 02-06-2006, 22:32:54
    #7
    deli_dana adlı üyeden alıntı:
    monarch tamam da bunu 2 gündür yapıyor ne zaman girsem aynı şeyi söylüyor
    dns lerde fln sorun olmasın her gun aynı saatte girmiosan o zaman bi problem var demektir.bi mail atıp sor
  • 03-06-2006, 12:55:58
    #8
    dnslerde sorun olmadığını sanıyorum zira daha önce sayıyordu
  • 03-06-2006, 17:02:14
    #9
    usekes adlı üyeden alıntı:
    ben parked a kayıt olamadım bi türlü? Başvuru formunun tamamı dolu oldugu halde bana lütfen tüm boşlukları doldurun dio
    adres satırında iki nokta gibi karakterler kullandıysan boyle bir hata oluşuyor.
    o tür karakterleri sil ve tekrar dene, sorun kalmayacaktır.