usekes adlı üyeden alıntı:
ben parked a kayıt olamadım bi türlü? Başvuru formunun tamamı dolu oldugu halde bana lütfen tüm boşlukları doldurun dio
adres satırında iki nokta gibi karakterler kullandıysan boyle bir hata oluşuyor.
o tür karakterleri sil ve tekrar dene, sorun kalmayacaktır.