deli_dana adlı üyeden alıntı:
monarch tamam da bunu 2 gündür yapıyor ne zaman girsem aynı şeyi söylüyor
dns lerde fln sorun olmasın her gun aynı saatte girmiosan o zaman bi problem var demektir.bi mail atıp sor