• 09-10-2007, 04:26:19
    #10
    Yahoo da olabilir tabiki. Fakat yahoo o sektörde kullanılabilirlik açısından biraz daha beceriksiz diye biliyorum ben. Yani paneli şuyu buyu biraz karışık. İngilizler işte.. (:
  • 09-10-2007, 04:30:14
    #11
    O zaman şöyle bir kaç botnetçiyi takibe alınız sunucu gerektirmeyen sitelerini nerelerde host ettigini analiz ediniz ve oraya geçiş yapınız. Hatta Sunucu bazındada aynı yeri seciniz Datecenter olarak!. Böylelikle veri akışını daha kontrol altında tutabilirsiniz.
  • 09-10-2007, 05:32:15
    #12
    odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat edecek olursanız son zamanlarda alakalı alakasız siteler Sandbox yemeye başladı buda başka bir saldırı taktigi ile olmakta.
    Nasıl yani
  • 09-10-2007, 05:35:18
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    turkche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani

    doğrudur msnde çok tehdit alıyorum şunu yapmassan sitelerini sandboxa düşürürüm diye tehdit eden

    ki 4-5 pr 7-8 siteden link verse sandboxa düşme ihtimalim var
  • 09-10-2007, 05:39:35
    #14
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğrudur msnde çok tehdit alıyorum şunu yapmassan sitelerini sandboxa düşürürüm diye tehdit eden

    ki 4-5 pr 7-8 siteden link verse sandboxa düşme ihtimalim var

    sadece link vermekle mi düşürülüyor ? yoksa başka yolu varmı
  • 09-10-2007, 05:41:39
    #15
    sunucuoptimizasyon.com
    turkche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece link vermekle mi düşürülüyor ? yoksa başka yolu varmı
    vardır başka yollarıda ama bu bildiğim ve üzerimde denenmiş bi yöntem
  • 09-10-2007, 06:30:39
    #16
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vardır başka yollarıda ama bu bildiğim ve üzerimde denenmiş bi yöntem
    Bu yöntem bence sadece yeni domainlerde geçerli olur. Zira ben aylardır neredeyse her gün 3-4-5 PR'li sitelerden onlarca backlink alıyorum. Fakat ne sandbox var ne de başka bir şey. Domain 2 yıllık, PR4 ve Google'da indexli 315.000 sayfası var. ( aha 316.000 oldu (: )
  • 09-10-2007, 09:14:34
    #17
    Üyeliği durduruldu
    odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman şöyle bir kaç botnetçiyi takibe alınız sunucu gerektirmeyen sitelerini nerelerde host ettigini analiz ediniz ve oraya geçiş yapınız. Hatta Sunucu bazındada aynı yeri seciniz Datecenter olarak!. Böylelikle veri akışını daha kontrol altında tutabilirsiniz.
    mantıklı geldi,tşkler.

    yalnız benim sunucu almam gerek çünkü 2 forumdada 200.000 küsür üye var. adam ögrendigimi sitemi uçuruyor

    hiti 20k olan siteyi hosting barındırabilirse yaparım.. hatta gayet mantıklı neticede saldırırsa onun siteside göçeçek.

    veya bana şöyle birşey olabilir ;

    eli maşalı bir dc saldırı yapanı mahkemeye veren bir yer.. saçmamı oldu acaba
  • 09-10-2007, 09:16:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamla hüsümetin olmasa durduk yere saldıracağına pek ihtimal vermiyorum.

    +kapatamazsınki...
    -kapatırım..

    gibi bir olayda olmuş olabilir.
    ****** zaten olay şu ;

    onun bana benim ona garezim var. benim bu konudaki amacım isimtescil dahi botnet yiyor..buna bir çözüm bulunması lazım demekti.

    yani sorun saldıryormu - neden saldırıyor degil.

    ayrıca botnet yapanı sende iyi tanıyorsun ve r10'la alakası olmuyan bir çok kişi tanıyor. fakat dile getiren pek kişi yok. ( kişiyi pm ile verebirim )