Konu
Botnet İsimTescil'deki Hostuda Kapattı :|
09-10-2007, 04:26:19
#10
sylar
Yahoo da olabilir tabiki. Fakat yahoo o sektörde kullanılabilirlik açısından biraz daha beceriksiz diye biliyorum ben. Yani paneli şuyu buyu biraz karışık. İngilizler işte.. (: