odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman şöyle bir kaç botnetçiyi takibe alınız sunucu gerektirmeyen sitelerini nerelerde host ettigini analiz ediniz ve oraya geçiş yapınız. Hatta Sunucu bazındada aynı yeri seciniz Datecenter olarak!. Böylelikle veri akışını daha kontrol altında tutabilirsiniz.
mantıklı geldi,tşkler.

yalnız benim sunucu almam gerek çünkü 2 forumdada 200.000 küsür üye var. adam ögrendigimi sitemi uçuruyor

hiti 20k olan siteyi hosting barındırabilirse yaparım.. hatta gayet mantıklı neticede saldırırsa onun siteside göçeçek.

veya bana şöyle birşey olabilir ;

eli maşalı bir dc saldırı yapanı mahkemeye veren bir yer.. saçmamı oldu acaba